Zdraví

Jak změnit svůj život za 1 měsíc

04.01 2016|Osobní rozvoj
Jak změnit svůj život za 1 měsíc

Občas se stane každému z nás, že se probudí a zjistí, že chce něco ve svém životě změnit. Stát se spokojenějším a lepším člověkem. Zdravé zdraví pro vás připravilo měsíční manuál, za pomocí kterého od základu změníte svůj život.

1. týden - Čištění těla a mysli


Vstávejte brzy
Ideální bude, když budete vstávat ráno kolem 6 hodiny. Okamžitě získáte čas pro sebe, který vám tak často chybí. Ráno je většina světa zahalena do ticha a klidu, což je ideální pro vaše vzdělávání nebo podnikání. Je to také ideální čas pro ranní cvičení. Lenost a neochota vstávat brzy není indikátorem únavy, ale známkou toho, že nechcete žít svůj život. Proč vstávat z postele s myšlenkou, že vás čeká ponuré ráno, dopravní zácpy a práce? Raději vstávejte s myšlenkou na další skvělý den, ve kterém můžete změnit svůj život.

Získejte energii
Pro nadcházející změny budete potřebovat obrovské množství energie. Možná ji momentálně vynakládáte na to, aby se vaše tělo dostalo přes vliv alkoholu, cigaret, tučných jídel, pečiva a sladkostí do normálního stavu. Faktem je, že je to zbytečné a mohli byste ji vynakládat na plnění svých cílů. Vynechte alkohol, lupínky, slazené nápoje, polotovary, fastfoody, smažené jídlo a ostatní, které nezapadají do koncepce zdravého stravování. Nezatěžujte svůj žaludek trávením toxinů. Sestavte si zdravý a výživný jídelníček a dodržujte ho. Dopřejte tělu dostatek čisté vody a živin, vitamínů a minerálů v podobě zdravé stravy. Vaše tělo se vám odvděčí. Budete mít dostatek energie i skvělou náladu.

Sport
Fyzické zdraví znamená i zdraví duševní. Překonejte svou lenivost a tisíc výmluv a začněte pravidelně sportovat. Pokud nemáte čas navštěvovat sportovní lekce, zkuste cvičit doma. Na YouTube najdete mnoho video návodů na cvičení všeho druhu. Pokud nestíháte ani to, zkuste chodit do práce pěšky, místo výtahu choďte po schodech a podobně. Zkrátka, vyhledávejte pohyb všude, kde můžete.

2. týden - Duševní očista


Čistění prostoru
Vyhoďte všechno, co nepotřebujete. Uklidtě si ve všech koutech vaší domácnosti. Přemýšlejte o tom. Každý kousek vaší domácnosti má i svou energii, proto nebraňte jejímu pohybu skladováním přebytečných věcí. Nechte si doma jen opravdu užitečné a potřebné věci. Věci, které jsou pro vám příjemné, které máte radí a které vás inspirují.

Čištění závazků
Vzpomeňte si na své sliby, že se budete učit anglicky, že zavoláte tetě Bětě a podobně. Rozhodněte se, co se všemi těmito sliby uděláte. Existují dvě možnosti, buď je splníte a nebo je navždy smažete ze svého pomyslného seznamu.

Čištění vztahů
Ukončete všechny vztahy, které vás vtahují zpět do deprese. Odmítněte komunikovat s těmi, kteří vás neustále kritizují a vždy jsou se vším nespokojeni. Jakkoliv se budete cítit nevděčně nebo nevychovaně, udělejte to. Tito psychičtí upíři ničí vás i váš život. Výjimkou jsou vaši rodiče. S těmi je třeba udržovat vztahy i v případě těžkostí.

3. týden - plány, cíle a sny


Sepište si plány
Napište si seznam všeho, co vám působí radost, nadšení a touhu se pustit do něčeho nového. Naplánujte si práci, peníze, volný čas s přáteli a rodinou i pro sebe. Přidejte si konkrétní plány na týden, měsíc, čtvrtletí a třeba i rok. Čím dlouhodobější plány si stanovíte, tím líp se vám budou plánovat dílčí kroky, kterými se ke svým plánům budete pomalu přibližovat.

Seznam snů
Napište si seznam svých snů, o kterých si myslíte, že se nikdy nesplní. Patří mezi vaši touhu pokořit Mount Everest nebo chcete vládnout světu? Vypněte kritika ve svém mozku a představte si, že vám svět leží u novou. Máte čas, peníze, všechny správné kontakty i potřebný talent. Co si přejete? To, co se vám dnes zdá neuvěřitelné, může být za pár zcela reálné.

Plán na denní bázi
Každý večer si napište plán na další den. Důležité je psát tento seznam ve večerních hodinách. I v případě, že druhý den na tento plán zapomenete, vaše produktivita výrazně vzroste. Je to ověřeno! A další věc. Nezapomeňte se podívat do svého globálního plánu a zeptejte se sami sebe, zda těmito dílčími kroky směřujete ke svým dlouhodobým cílům.

4. týden - rozšíření hranice


Pokuste se žít jinak
Nejvíce můžete změnit malými kroky. Zkuste jít do práce po nové silnici. Jděte si sednout do neznámé kavárny nebo si něco kupte ve velmi drahém obchodě. Vyzkoušejte nový sport. Snažte se dělat to, co jste nikdy neudělali. Každý den, když budete dělat obvyklé věci, se ptejte sami sebe, zda je nemůžete udělat trochu jinak. Musíte si vytvořit návyk zkoušet nové věci a postupně opustit vyšlapané cesty.

Vystupte ze zóny komfortu
Samozřejmě, že všechny předchozí kroky jsou cestou ze zóny komfortu. Ale v tomto bodě se chceme dostat trochu dál - je třeba se podívat do očí svému strachu a bojovat proti němu. Máte strach z výšek? Pusťte se do skydivingu. Bojíte se šéfa? Jděte za ním a nabídněte mu čerstvé inovace. Bojíte se pracovních pohovorů, zajděte si na nějaký.

Zpětná vazba
Nestačí jen dělat změny. Je třeba je i zhodnotit. Proto nezapomínejte na pravidelnou zpětnou vazbu. Zhodnoťte, jaký pro vás mělo pozitivní nebo negativní efekt to či ono. Pomůže vám to být příště efektivnější.

Co vás čeká po prvním měsíci? Věřte, že to předčí vaše očekávání. Po provádění těchto jednoduchých bodů na denní bázi se budete cítit více v harmonii, silnější, schopnější, uvidíte světlo na konci tunelu a cestu, která vám bude ukazovat ten správný směr ve vašem životě.

Autor: Liv

Jak změnit svůj život za 1 měsíc. chce něco ve svém životě změnit. Stát se spokojenějším a lepším člověkem. Zdravé zdraví pro vás připravilo měsíční manuál, za pomocí kterého od základu změníte svůj život.
Zdravá výživa

 308 
  Komentáře
YouTube video
Přidat obrázek
PŘIDAT KOMENTÁŘ